Sunday, September 23, 2007

PEGAWAI DAN STAF PPD PULAU


4 comments:

Pejabat Pendidikan Daerah Pulau said...
This comment has been removed by the author.
Pejabat Pendidikan Daerah Pulau said...

Maklumat gambar

Diambil ketika Puan Siti Rohani masih bertugas sebagai Pegawai Pelajaran Daerah. Kini beliau sudah bersara. Beberapa orang pegawai juga telah berpindah: En Zulkifli Ahmad kini PK HEM di SMK Jelutong, Puan Ainon Hayati kini GB di SK Bayan Lepas, En Arshad Ariffin kini PK Koko di SMK Sungai Ara dan Cik Lee Poh Choo kini di JPN PP.

Bahirah said...

assalamualaikum....

boleh tak saya mintak untuk jagi GSTT di sekolah yg saya nak...? dekat dgn rumah.....saya..!!

Bahirah said...

assalamualaikum....

Kalau ada kekosong di Sek Keb Minden Height, saya amat berharap dapat (GSTT)utk mengajar di sekolah itu...(bekas sekolah) dan dekat dgn rumah....

saya berharap PPD dapat mengimbangi permintaan saya itu.

saya sudah apply utk GSTT pada 25 mac 2009 di kaunter.

terima kasih atas pertimbangan.